+48 58 722 01 00
Zamówienie pojemników na surowce wtórne (tzw. selektywna zbiórka) jest bardzo proste i nie wiąże się z żadnymi kosztami.
Na terenie spółdzielni czy wspólnoty - wystarczy, że dysponent danego terenu (wspólnota mieszkaniowa, spółdzielnia) wyznaczy ogólnodostępne miejsce na nasze pojemniki. Nasza firma postawi je i będzie regularnie opróżniała, wszystko bezpłatnie.
Na terenie publicznym - każdy mieszkaniec może zgłosić wniosek o postawienie naszych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na dogodnym terenie publicznym. Po weryfikacji lokalizacji i uzyskaniu formalnej zgody, stawiamy w danym miejscu kolejne kolorowe pojemniki, których jest już w Gdańsku ponad 4000.
Jak zamówić nowe pojemniki?
Wystarczy przesłać na adres: biuro@guk.gda.pl wniosek, który zawiera: zgodę właściciela/zarządcy terenu na ustawienie pojemników, mapkę ze wskazaniem dokładnej lokalizacji oraz liczbę i rodzaj pojemników. W przypadku braku miejsca na cały zestaw możliwe jest udostępnienie mniejszej liczby pojemników (1 lub 2 sztuki).
Wnioski można dostarczyć również do nas osobiście (sekretariat) lub pocztą na adres: ul. Konna 35, 80-174 Otomin, a także przesłać faksem (58 722 01 03). Prosimy także o zgłaszanie ewentualnej kradzieży czy dewastacji pojemników.
Zachęcamy Państwa do zamawiania pojemników i segregowania surowców wtórnych!
W przypadku pytań pomocą służy:
Patrycja Świestowska, Z-ca Dyrektora ds. Logistyki
tel. 58 722 01 00, email: patrycja.swiestowska@guk.gda. pl
+48 58 722 01 00